Oct 30, 2013

My Dear Warehouse Sale Datang Lagi !!!

Assalamualaikum...




Bermula 31 October - 10 November....


11 hari beb!!! wow!!
tak pernah² My Dear buat warehouse sale lama² macam ni...weeeee!!


Macam² dah aku set wishlist aku....
- pagar untuk tangga
- mainan² (mana yang best)
- baju-bajuan (pilih mana murah je)
- more (mana² barang yang tiba² buat aku sawan...kahkah)


oh bertabahlahhhh papa!! 
bukan selalu nak rajin pi warehouse sale...kihkih


erm lagi aku nak share....
tadi baca post sorang kawan blogger kat FB...
rumah dia kena pecah...
tapi perompak pi sebat stroller and car seat anak... *apakah??*
hoiii perompak!!
kalau ko takde bajet sangat pi la warehouse sale...
kat My Dear ni ko boleh dapat harga stroller serendah RM50,
car seat serendah RM100.....
pilihhhh je mana ko nakkk!!!
tak payah nak jahat sangat tangan kaki tu mencurik bagai!!
menyusahkan orang!!
memalukan kaum and family ko!!
cepat la kerajaan Malaysia oiii jalankan sistem HUDUD!!
Brunei dah jalankan!
takkan kita nak tengok je?!!
siapa cakap malaysia tak sesuai jalankan hudud aku mintak ko istighfar, mengucap banyak²...
hudud tu hukum ALLAH!
bukan hukum manusia!
siapa kita nak menidakkan hukum Allah....
unless ko memang jahat sebab tu takut dengan hukum Allah....paham!


*emo tiba² sebab aku sendiri pernah alami rumah kena pecah....jadi aku sangat faham perasaan kawan aku ni....tambah² melibatkan harta benda ANAK! sobbsss~ *






p/s:  tenkiu hakak kawasan a.k.a pinky momma selalu share pasal SALE kat blog! hug ketat²!! \(^_^)/

 Terima kasih sudi membaca!

10 comments:

Wawa said...

same! umah ku pun pernah org curik...abeh laptop ngn enpon kne curik...fobia jap nak tido malam....

PinKy MoMMa said...

tu la jalankan la hukum hudud tu..kata Negara islam kannn..

ni nak bg pesanan penaja..dah sawan jgn lupa bgtau kawan kawan hahahaha..kongsi kesawanan mu itu secara berjemaah..pergilahhhh ahadddddd pagi..grrrr

Fazleyatul Aini said...

scary sekarang mcm2 jenayah. aku jadi takut kalau nak keluar sorang2

Rozita Ceritaita said...

yana..perompak ni bukan kira..milo sebungkus..biskut sebungkus pun ada yg curi.. tp tu la mungkin dia susah sgt kot kan? sampai nak beli pun xde duit.. dah terdesak kot.. apa pun hukum hudud tu akak mmg sokong!

ayunidati said...

seronoknya

Chekgu Azrine said...

Gaji awal..xd la nk berwharehouse bulan ni..kena tunggu gji bln 11 nti..wuwu..sigh

eima said...

gaji xdak... huhu

aizamia3 said...

nak pergi tapi en. suami takdak cuti.. :( pergi sendiri.. memang tak arr..

wardah said...
This comment has been removed by a blog administrator.
ayuzan said...

hukum Allah pun ramai yang nak menidakkan kan kak.. hmm..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015