Feb 18, 2016

Mengimbau Kenangan Lalu di University of Liverpool

Assalamualaikum...


fefeeling ex-student Liverpool...kahhh *berangan itu free!*   ouh dak encem 'membungkus' Zafirah sebab angin Liverpool sejukkkk sangat!


Ni la motif utama kitorang datang Liverpool....nak tunjuk kat semua orang tempat aku belajar dulu...eh! bukan bukan....aku tak berapa bijak untuk further study sampai ke UK...bahaha *sedar diri*   tapi mak ayah aku dulu study kat sini....


eh jap...ayah je yang study kat Liverpool....mak kat Swansea...kan mak kan?? lol tak ingat! (^_^)"


Macam mana mak ayah aku kenal each other pun aku tak sure...dorang pernah cerita tapi aku tak ingat...simptom mak-mak memang gini...pasrah je lah...huhu~  yang aku tau mak aku dulu amek course architecture, ayah pulak engineering...


Mak aku tu asal minah kampung kat Perak nunnn...lepas SPM terus fly pi UK....makcik aku cite arwah nenek sampai pengsan kat epot, sedih anak nak belajar jauhhhhh...zaman dulu mana ada FB oii....wassap apa lagi...err tapi tak tau lah kot makcik aku exaggerate cerita....lolz~  :p


Ayah lak budak bandar...duk key-el...tapi sekolah kat Kuantan, SEMSAS....sama macam mak jugak, lepas SPM terus fly pi UK...dua² macam dari benua yang berbeza...


Jodoh itu di tangan tuhan kan...memasing terjumpa kat negara asing, terjatuh cinta tanpa sengaja, terkahwin....gituu...sweet angat angat niiiii love story dorang....kehkeh~


ni lahhhh uni ayah duluuuu....cantiknyaaaa!!! (♥_♥) 


 lovebirds...holohh holohh


 dapat la atok tengok tempat belajar anak dia haa....hehe~


 family kecikku...memang kecik molek je kuantiti family aku....dalam proses menambah² ahli lagi ni...bahaha~


operation hours 


Plan asal nak round pi tempat² dating mak ayah aku bagai, tempat dorang selalu melepak...tapi tak cukup masa lahh...sebab dah banyak habis masa kat Cheshire Oaks kot...tu yang singgah sini kejap je...lagipun angin sejuk sangat masa ni...rasa nak memerap dalam kereta je...err nak kena datang lagi ke hape?? eh! >_<


ku seru sponsorssss! :p


oke sebelum korang klik button 'x' kat atas nun meh la tengok few gambar sekitar University of Liverpool yang adik aku snap dari dalam kereta...besar jugak kawasan uni....pfft!




k tu je pon...haha


bye~  ^_^



IKLAN:








Terima kasih sudi membaca!

6 comments:

Izwa Kamaruddin said...

hallaaaa best nyerrr love bird diaorggggg~ sumpah sweet tgk muka mak senyum~ ehhhh mengimbau ye mak?

Rizziela said...

bestnya

Anum said...

bestnyaaaaaaaaaaaaaaaaaa

ctaminah88 said...

Mak A-level je kt swansea. Pastu dia degree kt liverpool gak. Awak xletak gbr umah mak dl n tmpt first date drg? Tgk wayang, tp cite gandhi. Skema sangat

ctaminah88 said...

Bangunan second last tu ad library, tempat mak selalu lepak masa belajar dulu. Dey..refer to my ppst la..complete story ok..

yanamib said...

eh malas la nk refer²...x sempat tau..hehh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015