Apr 26, 2017

MILO Kiub Sedap ke? Besar Mana?

Assalamualaikum...


Pernah dengar pasal MILO energy cube ni?? sesepah wall aku orang share pasal kiub ni...haha~  hampir² terjebak jugak lah kan dah ramai nau sharing pasal MILO cube ni...tapi bila tengok harga....ya ampunnn! baik aku shopping kasut kat Lazada wehh! 🙄


Tetibe, tah macam mana ada orang baik hati bagi FREE MILO kiub ni kat kitorang...halahh halahh~  semoga semakin murah rezeki cikpuan...


Benda dah ada depan mata kan? mesti la teruja nak cuba!! hahaha~


Sekali bila tengok packaging 👇


😱😱😱
laaaa kecik nyaaaa! besar ibu jari aku jee...eh ibu jari aku lagi besar dari cube energy ni!! dem! makan seketul tu rasa cecelah gigi je wehhh...mujur tak terjebak beli...bazir je duit aku...kahkah


Untuk yang masih tak boleh nak bayangkan rupa milo kiub ni haa saiz dia besar sikit la dari nombor² dalam scientific calculator...


Apa rasa MILO cube tu??


Ada yang cakap biasa je, sedap lagi milo serbuk keras kat dapur rumah tu....TAPI bagi aku rasa dia SAMA sahaja dengan milo serbuk...


Ada yang share bancuh 3 kiub dengan air suam dan susu untuk lebih sedap...tapi apa pun aku tetap pilih serbuk MILO biasa tu....ngee~


Harga milo serbuk jauh lebih murah...
ratah banyak² tak rasa bersalah...
jadi, sila lah jadi pembeli berhemah!


ehh!  terpantun!! 😝


Aku share pendapat aku je...tiada paksaan untuk beli, takde jugak aku cakap jangan beli....so terpulang lah....Pilihan memasing ye dak?? hehe


daaaa~





Terima kasih sudi membaca!

3 comments:

Anum said...

x pernah try lagi

PeRdU cINta said...

PC dah rasa juga..pun tak beli..ziarah kawan..dia hidangkan milo cube ni...suruh cuba...besar dadu je...hihi..

mrs kayrul said...

ok..cancel beli...x boleh caya sgt benda viral nie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015